עסק אופטימי חדשות לעסקים קטנים ובינוניים – איך להיות עצמאי!

סכנות התלות – איך להיות עצמאי כיזם דיגיטלי

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

יש הרבה סכנות של תלות בעולם הדיגיטלי. חשוב להיות עצמאי ולא תלוי במקור אחד להכנסה שלך.

תלות יכולה להגיע ממקורות רבים ושונים. לדוגמה, זה עשוי להגיע מפלטפורמה או שירות בודדים שבהם אתה משתמש כדי לייצר הכנסה. התלות עשויה להגיע גם מלקוח או לקוח אחד שמספקים את רוב ההכנסה שלך.

לבסוף, התלות עשויה להגיע אפילו משותף עסקי אחד איתו אתה חולק את כל הרווחים שלך בחלוקה שווה.

מה זה אומר להיות עצמאי?

להיות עצמאי פירושו שאתה הבוס של עצמך. יש לך את החופש להחליט מתי ואיפה אתה עובד, מה אתה עושה ועם מי אתה עובד. חשוב לציין שזו לא החלטה של כולם. יש אנשים שקשה או מכריע מדי להיות עצמאים. להיות יזם דורש מסירות רבה, לקיחת סיכונים ועבודה קשה.

היתרונות של להיות עצמאי כוללים:

* חופש מעבר ללוח הזמנים שלך

* עבוד על דברים שמעניינים אותך במקום על משימות שמישהו מטיל עליך

* עבוד מהבית או מכל מקום אחר בעולם עם חיבור לאינטרנט

* בחר עם מי אתה רוצה לעבוד במקום לקבל פרויקטים על ידי חברה

6 שלבים כדי להפוך לעצמאי בעבודה שלך

הצעד הראשון הוא לתכנן את העתיד. חשוב להיות מסוגל לראות את הכיוון שאליו אתה רוצה שהקריירה שלך תלך, ואיך היא הולכת להגיע לשם.

אתה צריך להיות מסוגל לבטא את המטרות שלך וכיצד אתה מתכנן להשיג אותן. אתה גם צריך להיות מסוגל להבין אילו מיומנויות יעזרו לך להגיע לשם, ואילו מהן לא כל כך חשובות.

בדרך זו, כאשר אתה מתמודד עם החלטות לגבי הקריירה שלך, כמו "האם עלי לקחת את העבודה הזו או העבודה הזו?" אתה תדע מה ההחלטה הטובה ביותר לעתיד שלך.

השלב השני הוא אסטרטגיית שיווק. אתה צריך אסטרטגיה שיווקית שתעזור לך להוציא את שמך החוצה ולגרום לאנשים להיות מודעים למה שיש לך להציע כפרילנסר.

אתה צריך אסטרטגיה שיווקית שתעזור לך להוציא את שמך החוצה ולגרום לאנשים להיות מודעים למה שיש לך להציע כפרילנסר. ישנן דרכים רבות ושונות לשווק את עצמך – בלוגים, מדיה חברתית, רשתות, הודעות דואר אלקטרוני – ולכל אחת מהן היתרונות והחסרונות שלה.

השלב השלישי הוא חיזוי עסקי

אתה צריך לדעת כמה כסף אתה הולך להרוויח, מה שיאפשר לך לדעת איזה סוג של הוצאות עסקיות אתה יכול להרשות לעצמך, מה שיעזור בשלב הרביעי שלך – עסק לשיווק עצמי.

שלבי רביעי – עסק לשיווק עצמי

אתה העסק ואתה צריך לשווק את עצמך. זה לא אומר לעשות הכל עם השיווק, כי אתה לא חייב לדעת איך להשתמש במערכות, אבל כן לדעת מה הנראטיב שלך (בסיפור מאוחרי העסק וההבטחה ללקוח) וככה לדבר אל העם.

שלב חמישי – מציאת שיתופי פעולה (מילות מפתח: איך להיות עצמאי)

ככל שתהיו עצמאיים יותר, כך תצטרכו יותר הזדמנויות לחקור.

הצעד הראשון למציאת שיתופי פעולה הוא למצוא נישה. ניתן לעשות זאת על ידי מחקר אילו נושאים מגמתיים ועל מה אנשים מדברים.

השלב השני הוא למצוא שותף לשיתוף פעולה שיוכל לספק לך תוכן לחשבונות הבלוג או המדיה החברתית שלך. חשוב שלאדם יהיו אותם תחומי עניין כמוך והוא מוכן לעבוד איתך על בסיס פרויקט.

שלישית, חקור את העבודה הקודמת שלהם וודא שיש להם ניסיון בשיתוף פעולה עם אנשים אחרים בפרויקטים כמו שלך.

לבסוף, פנה ושאל אותם אם הם יהיו מעוניינים לעבוד יחד!

שלב שישי – אתר אינטרנט תדמיתי לעסק

שמתי את זה בשלב האחרון אבל זה אמור להיות בשלב החמישי אחרי שהגדרנו את העסק אבל לפני שמצאנו שת"פ. בניית אתר אינטרנט תדמיתי לעסק זה חלון הראווה של העסק שלך!

זה מה שאנשים מחפשים כשהם שומעים עליך, ואם אין לך אתר – סיכוי גבוה שלמתחרים שלך יש…

אולי יעניין אותך גם:

המדריך המלא למיתוג: מה זה מיתוג

המילה מיתוג משמשת לתיאור תהליך יצירת שם, סמל או עיצוב ייחודיים המזהים מוצר או שירות. מיתוג משויך בדרך כלל ללוגואים, סיסמאות ואלמנטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.